Մասնաժողով

Մարտի 2-ից ապրիլի 3-ը դաստիարակների հետ Microsoft Teams ծրագրով շաբաթական երկու անգամ հանդիպել և քննարկել ենք ծրագրերը, հրապարակվել են բլոգներում։ Հրապարակելուց հետո նայել եմ բոլորի բլոգները, կատարել շտկումներ, և նոր ուղարկել են ծնողներին։
Շաբաթական երկու անգամ մայրենի լեզվի սեմինար-պարապմունքների ժամանակ քննարկել ենք մանկավարժական հոդվածներ, որոնք տպագրված են «Դպիրում»։
Մարտի 2-6-ը հավաքել եմ նախակրթարանի ծեսերի փաթեթը, որը հրապարակված է «Դպիրում»։
Մարտի 16-23 -ի առցանց վերապատրաստում՝ տե՛ս այստեղ։
Ամեն շաբաթվա վերջում հավաքել եմ 2-5 տարեկանների օրվա լուսաբանումները և հաշվետվությունները։ Լավագույն փաթեթներն ուղարկել եմ Մարգարիտ Սարգսյանին և Լուսինե Ալեքսանյանին։«Դպիր»-ում հրապարակվել են նաև լաբորատորիայի առցանց աշխատանքները հոդվածի տեսքով։ Կազմակերպվել է մաթեմատիկական, ձոն մայրիկներին, ռոդարիական խաղերի, քնի ծեսի, առցանց դաստիարակի մասին ֆլեշմոբներ, որոնք հավաքել և լուսաբանել եմ սոցցանցերում, կայքում։ Աշխատում եմ նաև ուսանողների հետ հեռավար-առցանց. ունեմ 3 ուսանող:  Իսկ հիմա տիար Բլեյանի առաջարկով հավաքում եմ փաթեթ՝ խաղիկների, ճվիկների, խաղերգերի, թռնոցիների արխիվը։

Դաստիարակների լաբորատորիա 

  1. Մարտի 2-6 հեռավար-առցանց ուսուցման ծրագրերը և հնգօրյա հաշվետվություն. 2-5տարեկանների խումբ
  2. Մարտի 16-20 հեռավար-առցանց ուսուցման ծրագրերը. 2-5տարեկանների խումբ
  3. Մարտի 16-20.Հնգօրյա առցանց հեռավար ուսուցման լուսաբանումները ըստ դպրոցների:
  4. Մարտի 16-20.Հնգօրյա առցանց հեռավար ուսուցման հաշվետվություն ըստ դպրոցների:
  5. Մարտի 23-27 հեռավար-առցանց ուսուցման ծրագրերը. 2-5տարեկանների խումբ
  6. Մարտի 23-27.Հնգօրյա առցանց հեռավար ուսուցման լուսաբանումները -հաշվետվություն ըստ դպրոցների:
  7. Մարտի 16-20-ի հեռավար- առցանց վերապատրաստման ծրագիր
  8. Մարտի 16-20.Նախադպրոցական հաստատությունների հեռավար-առցանց  վերապատրաստման լուսաբանում:
  9. Հեռավար- առցանց ընտանեկան ուսուցմանը միացան նաև Արագածոտնի մարզից Նորաշենի «Վելիխան Մուքոյանի» անվան մանկապարտեզի ծնողները:
  10. 2-5 տարեկանների դաստիարակների հեռավար-առցանց լաբորատորիա. հոդված
  11. Նախակրթարանի ծեսերի փաթեթ
  12. Ինչպիսի՞ն է «առցանց» դաստիարակը. ֆլեշմոբ
  13. Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ
  14. Ձոն մայրիկի ֆլեշմոբ։
  15. Ռոդրիական խաղերի ֆլեշմոբ
  16. Քնի ծես ֆլեշմոբ
  17. Գրում են սեբաստացի ծնողները

Հեռավար-առցանց ընտանեկան պարտեզ.Մարտի 30-ից ապրիլի 3

Կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակ.

Մարտի 2-6, 16-20,23-27 հեռավար-առցամց ընտանեկան ուսուցման փաթեթ

 

Դաստիարակների հեռավար-առցանց ընտանեկան ուսուցման մարտի 30-ից ապրիլի 12-ի նախագծերը, լուսաբանումները:

Նախապես Microsoft Teams ծրագրով քննարկեցինք նախագծերը և տեղադրեցինք բլոգներում։
Քանի որ շուտով Ծաղկազարդ -Զատիկ ծեսն է լինելու, կսովորենք զատկական երգեր, ասիկներ և զատկական խաղիկներ, տեխնոլոգիա, ռոդարիական ձվախաղեր, ձուդատարկոցի…
Իսկ «Ձոն մայրիկի» նախագծի շրջանակներում դաստիարակները կստեղծեն տեսադասեր և սաների հետ կսկսեն աշխատել։ Կկազմակերպվի առցանց ցուցահանդես՝ նվիրված մայրիկներին, «Ձոն մայրիկի» առցանց ցուցահանդես, որը կկազմակերպվի ապրիլի 7-ին։
Գուգլի Disk-ով կհավաքվեն ֆլեշմոբի փաթեթներ և կուղարկվեն ծնողներին իրենց նկարագրությամբ։ Ծնողներն ընթացքում կխաղան, կլուսանկարեն, կտեսագրեն և հղումները կուղարկեն այդ հայտով։ Կլինեն հետևյալ ֆլեշմոբերը՝

  1. ընտանեկան մաթեմատիկական ֆլեշմոբ.
  2. ընտանեկան զատկախաղիկների ֆլեշմոբ,
  3. զատկական երգերի ասիկների, շուտասելուկների ֆլեշմոբ,
  4. Ինչպիսի՞ն է «առցանց» դաստիարակը ֆլեշմոբ:

Շաբաթվա ընթացքում կհասցնեն կատարել ցանկացած հանձնարարություն և կուղարկեն։ Վերջում կներկայացնենք հաշվետվություն և կապրենք իմացումի հրճվանք։

Հեռավար-առցանց սեմինար Microsoft Teams ծրագրով. Երկուշաբթի, հինգշաբթի, Ժամ ՝12։00. Պատասխանատուներ՝Լիլիթ Սահակյան, Մարինե Մխիթարյան:

Ծառզարդար

Ծառզարդարը հայոց հնագույն տոներից է՝ գուցե ամենաուրախը, զվարճանքով, կատակներով, ծիսական հարուստ արարողություններով և հավատալիքներով:   Ծառզարդարի պատարագին եկեղեցում երգել են կարկաչաներ շրխկացրել, բակերում, այգիներում, անտառում  շա՜տ խաղացել են, ճոճքեր են կապել  ու ճոճվել, խնոցի են հարել:
Ծես է եղել՝ Ծաղկազարդ, Ծառզարդար կամ Ծառազարդ:  Ծառզարդարը կապված է գարնան գալու, բնության վերակենդանանալու հետ:  Ծառզարդարի ծառի ճյուղերին պտուղներ են կախել, որը  գարնան գալուստի հետ է կապված. «Զի ահա ձմեռն անց, անձրեւք անցին եւ գնացեալ մեկնեցան, ծաղիկք երեւեցան յերկրի մերում…»:
Ծաղկազարդը նաև երիտասարդության տոն  է:   Աղջիկներն ու տղաները հագնում էին իրենց ամենագեղեցիկ   զգեստները, աղջիկները  եղունգները հինա էին դնում: Ծաղկազարդի օրերին եկեղեցում օրհնված ծառի ոստերը տուն էին բերում, խնամքով պահում որպես հմայություն։ Այդ ավանդույթը ժողովրդի մոտ պահվել է մինչև մեր օրերը։ Այն մինչև օրս էլ Հայ Առաքելական եկեղեցին տոնում է  Զատիկին (Սուրբ Հարությանը) նախորդող կիրակի օրը: Տոնը խորհրդանշում է Քրիստոսի  մուտքը Երուսաղեմ:
Ծաղկազարդի նախօրեին` շաբաթ օրը, կատարվում է Ծաղկազարդի նախատոնակը, բացվում է խորանի վարագույրը, որը փակվել  էր Մեծ պասին:
Հյաջորդ օրը` ժամերգությունից հետո  բաց վարագույրով Սուրբ Պատարագ է մատուցվում:Այդ օրը նաև մանուկօրհնեքի օր է եղել: Չխոսող երեխաներին այդ օրն անպայման եկեղեցի են տարել՝ հավատալով, որ այդ օրը կբացվի նաև երեխայի լեզուն:

Այս տարի Ծառզարդարը   ապրիլ 5-ին է: Դրան հաջորդում է Զատիկը:

Ծառզարդարի և Զատկական կերակուրների բաղադրատոմսեր    

  1. Առավոտյան խումբ են բերում ուռենու ճյուղերը, մոմեր, ձվեր, սիսեռ, չամիչ, շաքարի մանրուք, հալվա, փոխինդով պատրաստած հետաքրքիր ուտեստներ:
  2. Խոհանոցում պատրաստում են հատիկը: Լցնում են մեծ թասի մեջ և դնում սեղանին:  Սովորաբար 7 տեսակի հատիկ են եփել, որի ուտելը պարտադիր է. դա հաջողության, բերքի, պտղաբերության հատիկ է:
  3. Ծաղկազարդի նախօրեին աղջիկները դաշտ ու անտառ էին գնում կանաչի հավաքելու: Տոնին անպայման պետք է նոր դուրս եկած կանաչեղեն ուտեին:(Բանջարեղենի կրպակից  գնումներ անելուց հետո կհամտեսենք)
  4. Զատկական կերակրատեսակների մասին տեղեկություն կարելի է ստանալ  Ռ. Հարոյան, «Զատիկ»  գրքից, Նունե Մովսիսյանի «Հայկական կակաչ» կայքից:

Տոնին նախորդող շաբաթ

  • Երկուշաբթի`Ջրաղացպանի օր:    «Խնոցի-հարոցի» խաղը
  • Երեքշաբթի`Խաղում են «Հիմար-իմաստունի» վիճակի արարողություն
  • Չորեքշաբթի​ չիք-օր է: Այդ օրը հիմնովին մաքրում են խմբասենյակը, բակը, շրջապատը` աղբը չիք են անում:«Չիք-չիք» են խաղում: Յուրաքանչյուրը երկու քար է վերցնում: Դրանք քսում են իրար և ասում._Չիք-չիք, մուկը չիք,_Չիք-չիք, մոծակը չիք…Կարելի է խաղալ հարցուպատասխանովՄի խումբ. _Չիք-չիք, ի՞նչը չիք:Մյուս խումբ. _Չիք-չիք, կռիվը չիք:Մի խումբ. _Չիք-չիք, ի՞նչը չիք:Մյուս խումբ. _Չիք-չիք, հիվանդությունը չիք:Մի խումբ. _Չիք-չիք, ի՞նչը չիք:Մյուս խումբ. _Չիք-չիք, կռիվը չիք:
  • Հինգշաբթի: Այդ օրը այգեպանները, վերցնելով կացինը, այգի են մտել և վատ բերք տվող ծառերի բնին կացնի բութ կողմով հարվածելով` վախեցրել. «Բերք ես տալու, տուր, թե չէ` կկտրեմ»:
  • Ուրբաթ: Մանկական խոհանոցում բոլորը միասին զատկական կերակուրներ են պատրաստում, Զատկի ձվերն են ներկում:

 

Նյութեր՝ նախագծի իրականացման համար

Իսկ հիմա ներկայացնում եմ դաստիարակների՝ այս շաբաթվա առցանց- հեռավար ընտանեկան նախագծերը։

Լուսաբանումները ըստ դպրոցների

30.30.2020

Արևելյան դպրոց

Հարավային դպրոց

Արևմտյան դպրոց

Հյուսիսային դպրոց

Քոլեջ

31.30.2020

Հեռավար-առցանց ուսուցման փաթեթ

Մարտի 2-6 հեռավար-առցամց ուսուցում
Մարտի 16-20 հեռավար-առցանց ուսուցում
Մարտի 23-27 հեռավար-առցանց ուսուցում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվում է նախադպրոցական կրթության հեղինակային ծրագիր:
Հեռավար-առցանց կապը և նախագծերը կան ու մեր մշտական գործունեության մասն են կազմում։ Հեղինակային կրթական ծրագրի առավելություններից մեկն է նաև հեռավար ուսուցումը: Դա մի ուսուցում է, որն իրականացվում է ՏՀՏ միջոցներով հեռավորության մեջ: Համակարգիչը՝ զինված համապատասխան ծրագրերով, միացվում է ցանցին և հաստատում է կամուրջ՝ ընտանիք-դաստիարկ համագործակցության ամուր օղակ: Կարևոր չէ, թե որտեղ է սանը, պարզապես պետք է «զինված» լինել անհրաժեշտ տեխնիկայով և միացված համացանցին: Այսպիսով, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն այն եզակի ուսումնական հաստատություններից է, որը տալիս է այդ հնարավորությունը, և սա վերաբերում է ոչ միայն դպրոցին, այլ նաև նախակրթարանին:  Շարունակել կարդալ “Հեռավար-առցանց ուսուցման փաթեթ”

Հեռավար-առցանց ուսուցման հաշվետվություն

Մարտի 16-20Հեռավար-առցանց ուսուցում

Հնգօրյա առցանց հեռավար ուսուցման հաշվետվություն ըստ դպրոցների:

Հարավային դպրոց  Շարունակել կարդալ “Հեռավար-առցանց ուսուցման հաշվետվություն”

Հեռավար- առցանց ուսուցման երրորդ շաբաթ.Լուսաբանում-հաշվետվություն

Մարտի 23-27.հեռավար- առցանց ուսուցման ծրագիր

 

23.03.2020

2-5 տարեկանների լուսաբանումները ըստ դպրոցների   

Հարավային դպրոց  Շարունակել կարդալ “Հեռավար- առցանց ուսուցման երրորդ շաբաթ.Լուսաբանում-հաշվետվություն”

Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ

Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. 2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացման խումբ:
Սիրելի՛ սեբաստացի սաներ և ծնողներ, մասնակցում ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբին։ Խնդրում եմ տեսանյութի հղումով պատասխանել հարցերին ( նկարահանում եք այդ ամենը և տեղադրում հղումը)։
Դե, գնացինք…

Շարունակել կարդալ “Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ”

Հեռավար- առցանց ուսուցման երրորդ շաբաթ.

Կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակ.Մի բաց նամակ ամենքին

Դաստիարակների հեռավար-առցանց ուսուցման մարտի 23-27-ի նախագծերը։

Անցնում ենք հեռավար- առցանց ուսուցման երրորդ շաբաթին։ Այս շաբաթ կաշխատեն դաստիարակների օգնականները։ Նախապես Microsoft Teams ծրագրով քննարկեցինք նախագծերը և տեղադրեցինք բլոգներում։  Շարունակել կարդալ “Հեռավար- առցանց ուսուցման երրորդ շաբաթ.”

Առցանց դաստիարակ

Սկսում ենք նոր՝ հեռավար նախագիծ՝ դաստիարակի ինքնակրթությամբ, ընթերցումներով, մարզական առօրյայով, պարտիզապուրակային գործունեությամբ, համեղ խոհանոցով…
Ինչպիսի՞ն է «առցանց» դաստիարակը։ «Վարակվում» ենք միմյանցից   և սկսում ենք մեր ֆլեշմոբը։
Սեբաստացիներն այսպիսին են…  Շարունակել կարդալ “Առցանց դաստիարակ”