Փետրվարի 20

Դաստիարակների լաբորատորիա. 

Փետրվարի 20-ի և 24-իպարապմունք.
Ժամը`13։30-14։30, վայրը՝Քոլեջ

Սեմինար-պարապմունք կրթահամալիրի տնօրենի հետ.
Ծրագրում՝ 
  • 2-5 տարեկանների խնամքի պայմանագրով որոշված վճարներ, ծախսեր։
  • Հեղինակային կրթական ծրագրի դաստիարակը։

Մասնակիցներ` (I_ին խումբ)

  1. Նելլի Պողոսյան
  2. Հասմիկ Հարությունյան
  3. Էմմա Տերտերյանի
  4. Էլյա Գրիգորյան
  5. Սոնա Նակաշյան
  6. Լիլիթ Առաքելյան
  7. Արմինե Եղիազարյան
  8. Մարգարիտա Հեքիմյան
  9. Աննա Հայրոյան
  10. Հասմիկ Նազարյան
  11. Լուսինե Հովհաննիսյան
  12. Վարդ Օսիպովա

Մասնակիցներ ՝(II_րդ խումբ)

  1. Ծովինար Սարգսյան
  2. Իրինա Սարգսյան
  3. Անի Մարտիրոսյանը
  4. Լիլիթ Հովհաննիսյան
  5. Անի Գրիգորյան
  6. Գոհար Հարությունյան
  7. Մարիանա Դարբինյան
  8. Արևիկ Ուզունյան
  9. Մարիամ Մկրտչյան
  10. Հասմիկ Հարությունյան
  11. Մարիամ Պետրոսյան

2017-2019թթ վերապատրաստման ամփոփում

2017թ.սեպտեմբերից մինչև 2018թ. մայիս ամիսը նախադպրոցական հաստատություններից «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում վերապատրաստվել են մոտ 500 նախադպրոցական հաստատություններում աշխատողներ`դաստիարակներ, օգնականեր, տնօրեններ, մեթոդիստներ, երաժշտության դասավանդողներ, տեխնոլոգներ:

2018թ. սեպտեմբերից մինչև 2019թ.դեկտեմբեր ամիսը նախադպրոցական հաստատություններից «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում վերապատրաստվել են մոտ 100 նախադպրոցական հաստատություններում աշխատողներ`դաստիարակներ, օգնականներ, տնօրեններ, մեթոդիստներ, երաժշտության դասավանդողներ, տեխնոլոգներ:

2017-2019թթ նախադպրոցական հաստատությունների դաստիարակների վերապատրաստումների ընթացքում հեռավար աշխատել և գործում է 5 բլոգ՝

  1. Գյումրու «Արձագանք»
  2. Բյուրականի ՀՈԱԿ ,
  3. Դիլիջանի թիվ 3
  4. Աշտարակի «Արևիկ»
  5. Սասունիկի «Արմինե Կարապետիի» անվան նախակրթարանների բլոգները։

 «Բլեյան կրթական ցանց» նախագծային  համագործակցություն .

Փետրվարի 17

Դաստիարակների լաբորատորիա. սեմինարներ

Փետրվարի 17_իպարապմունք.
Ժամը`13։30-14։30, վայրը՝Քոլեջ

Պատասխանատու՝Լաերտ Գրիգորյան
լուսաբանող՝Նելի Արղության
Ծրագրում՝ 

13:30-14։30.Ազգային պարերի ուսուցում

Մասնակիցներ` (I_ին խումբ և վերապատրաստվողներ)

  1. Նելլի Պողոսյան
  2. Հասմիկ Հարությունյան
  3. Էմմա Տերտերյանի
  4. Էլյա Գրիգորյան
  5. Սոնա Նակաշյան
  6. Լիլիթ Առաքելյան
  7. Արմինե Եղիազարյան
  8. Մարգարիտա Հեքիմյան
  9. Աննա Հայրոյան
  10. Հասմիկ Նազարյան
  11. Լուսինե Հովհաննիսյան
  12. Անահիտ Գրիգորյան
  13. Վարդ Օսիպովա

Մեթոդական փաթեթ

Առավոտյան ծես

Սաների գործունեությունը, զարգացումը կազմակերպվում են 
ուսումնական օրացույցով, 
աշխատանքային նախագծերով։ 
Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դաստիարակները կատարում են սաների հաճախումների հաշվառում մինչև ժամը 09։30 և գրանցում էլեկտրոնային մատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09.30:
Նախակրթարանում գործում է սահմանված ամենօրյա օրակարգ՝  09.00-10.00  առավոտյան ծեսով։

Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Ճանապարհին տեսնելով ընկերոջը՝ թողնում են մայրիկների ձեռքը, ողջունում կամ գրկախառնվում են և միասին հետազոտելով, հարց ու պատասխանով, հաշվելով աստիճանները, երգելով, արտասանելով, ցատկոտելով՝ հասնում են խումբ: Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում:
Դաստիարակները կատարում են սաների հաճախումների հաշվառում մինչև ժամը 09։45 և գրանցում էլեկտրոնային մատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09.30:
Եղանակային բարենպաստ պայմանները ամբողջ տարվա ընթացքում թույլ են տալիս զանազան, տարաբնույթ գործունեություն ու նախագծեր իրականացնել բակում, դե, իսկ ամռանը սաների գրեթե ամբողջ օրն անցնում է բակում։ Խմբասենյակ մտնելիս առաջին հերթին բացում ենք պատուհանները (չօդափոխված սենյակում արգելվում է որևէ գործունեություն), խնամում ենք սենյակային բույսերը: Միջավայրի խնամքը ոչ միայն խմբում, այլև բակում են իրականացնում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին, բացում են լողավազանի ծածկը , ջրից հանում քարերը, ցանցով հավաքում-մաքրում ջրի երեսը, հագնում լողազգեստները: Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Կարևոր է երեխային տալ ազատություն, չկաղապարել նրան, չթելադրել, թե ինչպես խաղալ ինքնաստեղծ գործիքով, թող նա հորինի, ստեղծի, երևակայի, մտածի: Երևակայությունից հետո հաջորդ քայլը ստեղծականությունն է, ստեղծագործենք ազատ և վայելենք այն:
Կյանքով ուսուցում, որը անընդհատ է, սանի համար հայտնագործությունների անվերջ շղթա, որով ապրում է իմացումի անծայրածիր հրճվանքը:
Դաստիարակը, ծնողը այն մարդիկ չեն, ովքեր ինչ-որ բան են սովորեցնում, այլ մարդիկ են, ովքեր ոգեշնչում են, որ սանը կամ սովորողը ինքնուրույն բացահայտի, հայտնագործի ու ապրի իմացումի՝ իրեն հատուկ, յուրովի հրճվանքը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղ բաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…:

Սննդի կազմակերպում

Սաների առողջ զարգացման համար կարևոր նշանակություն ունի սննդի ճիշտ կազմակերպումը։ Նրանք սնվում են լրիվ օրվա դեպքում երեք անգամ, ոչ լրիվ օրվա դեպքում՝ երկու անգամ:
Կրթահամալիրում ճաշացանկը միասնական է, որը նախօրոք մեզ է ուղարկվում: Ճաշացանկը գրվում է առողջագետի կողմից՝ համաձայնեցնելով խոհարարի, ծրագրի ղեկավարների, դաստիարակների և ծնողի ներկայացուցչի հետ: Մթերքը ստանում ենք մրցույթով շահած կազմակերպություններից շաբաթական երկու անգամ թարմ վիճակում: Նախ՝ ստուգվում են քաշը և որակը, որից հետո տեղավորում ենք համապատասխան տարաների մեջ: Ստացվող սննդամթերքի որակի, ժամկետի պատասխանատուներն են ծրագրի ղեկավարը և խոհարարը: Սննդի կազմակերպման, կերակրացանկի, որակի, անվտանգության հսկիչ-պատասխանատուն դպրոցի առողջագետն է:
Շաբաթվա ճաշացանկը նախօրոք տեղադրվում է դպրոցի ենթակայքում և դաստիարակների բլոգներում: Ծնողը դաստիարակի բլոգից կամ ենթակայքից հետևում և տեղեկացված է լինում օրվա ճաշացանկին:

Նախակրթարանի սաները սնվում են օրը 3 անգամ՝

  • նախաճաշ՝ 09։30-10։00,
  • ճաշ՝ 12։00-12։30,
  • հետճաշիկ՝ 15։00-15։30 ընկած ժամանակահատվածներում։

Դաստիարակները ամենաուշը 09:15-ին տեղեկություն են տալիս խոհարարին տվյալ օրվա հաճախած սաների մասին:
Ամեն առավոտ առավոտյան ծեսին նախատեսվում է մրգային նախաճաշ: Տվյալ օրվա համար սաներից նշանակում են հերթապահ-օգնականներ (անգամ լվացվելը վերածում ենք ուսումնական գործունեություն-խաղի, լվացվում ենք ինքնուրույն օճառով և թաթիկները չորացնում միանգամյա թղթե սրբիչով):
Մեծանալ, ամենից առաջ, թերևս, նշանակում է սովորել ամեն ինչ անել ինքնուրույն: Լվացվելուց հետո օրվա հերթապահները դաստիարակներից մեկի ուղեկցությամբ իջնում են խոհանոց: Խոհանոցում խոհարարի հետ միրգ-բանջարեղենը կշռելով, հաշվել-համեմատելով, իրար օգնելով՝ բարձրացնում են խմբասենյակ, իսկ ամռանը հիմնականում սնվում են բակում: Օրվա հերթապահները լվացվելուց հետո արդեն խմբասենյակում նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի նախապատրաստական աշխատանքներ են անում։ Ի՜նչ սիրալիր, իրար զիջելով, ափսե-գդալ հաշվելով, աթոռները ուղղելով, միրգ- բանջարեղենը լվանալով, կտրատելով, համեմատելով, համտեսելով, հետազոտելով միրգ -բանջարեղենների կորիզները, բլբլալով սպասքադրում են սեղանը: Եթե բակում են սպասքադրում, մյուսները խմբասենյակում լվացվում են և պատրաստվում ճաշին, հետո սուրհանդակ է գալիս, թե նախաճաշը պատրաստ է, և սպասում են մեծ ընտանիքին։ Սաների՝ գնացք կազմած «շարասյունը» ժամանում է այն վայրը, որտեղ բուրում են համեղ ճաշիկները, ու կանչում է սպասքադրած սեղանը:
Սա է կյանքով ապրելու հաճույքը՝ դիտարկելով, հետազոտելով, տեսնելով, շոշափելով, թեկուզ սխալվելով ։ Ունեցանք նաև «Բարի լո՜ւյս, Ագարակ» նախագիծը։ Ագարակում էլ հենց սաները նախաճաշում են այդ նախագծի ընթացքում։
Կրթահամալիրում շատ են ազգային ծեսերը։ Ծիսական նախագծերի ժամանակ պատրաստում ենք ազգային ուտեստներ՝ հարիսա, ղափամա, զատկական փլավ, գաթաներ: Միասին «Թթուդրիկի» ծես ենք իրականացնում, «Լավաշթխիկի» ծեսին էլ լավաշ ենք թխում։ Հենց սաներն իրենք անմիջապես մասնակիցն են դառնում ուտելիքի պատրաստման գործին, գիտեն իրենց անելիքն ու սիրով են անում հեշտ, իրենց համար հասանելի աշխատանքները:
Օրինակ՝ «Ղափամայի», «Հարիսայի», «Թթուդրիկի», «Ծննդյան» ծեսերի ընթացքում ծնողի կամ դաստիարակի հետ սաները գնում են գնումների, խանութում ընտրում են ծեսին համապատասխան պարագաները, կշռում-համեմատում, գումարը տալիս, խանութից տեղափոխում խմբասենյակ, լվանում, կտրատում, խառնում, անպայման համտեսում:
Որքա՜ն հաճելի է կտրտած մրգերից և բանջարեղեններից ժպտացող դեմքեր կամ ծիածան պատրաստելը:
Եվ հաճախ ծնողները զարմանում են,երբ իրենց երեխան, չնայած ծնողների բոլոր ջանքերին, տանը հրաժարվում է ուտելուց, իսկ մանկապարտեզում երեխաների հետ սկսում է ուտել ամենատարբեր ապուրներ ու շիլաներ։ Անգամ ճաշելը վերծվում է խաղի. ամեն անգամ դառնալով վագր, հովազ, գայլ, դինոզավր, բայց ոչ՝ նապաստակ՝ խժռում են ամեն ինչ: Դե, իհարկե, ուտելուց հետո հավաքում են, լվանում մաքրում՝ օգնելով դաստիարակին:
Ինքնուրույնության դրսևորման կարևորագույն նախապայմաններն են երեխային վստահելը ու հնարավորություն տալը, որ գործի, ինքը հաղթահարի փոքր դժվարություններ, որոնք թույլ կտան, որ հավատա սեփական ուժերին, լինի ավելի ինքնավստահ։ Ամենօրյա այս գործունեությունը նպաստում է երեխայի երևակայության, ուշադրության, խոսքի, մտածողության, առողջ ապրելակերպի զարգացմանը:

 

Փետրվարի 13

Դաստիարակների լաբորատորիա.

Փետրվարի 13-ի պարապմունք.
Ժամը`14։00-15։00, վայրը՝ Քոլեջ

Պատասխանատուներ՝Լիլիթ Սահակյան, Մարինե Մխիթարյան,
խորհրդատու՝Մարիետ Սիմոնյան,
լուսաբանող՝Նելի Արղության
Ծրագրում՝ 

14։00-15։00. Գրավոր և բանավոր խոսքի մշակույթ.Վերապատրաստման դասընթաց

Խաղում ենք Թումանյան

  1. Ընտրե՛լ մանկական ստեղծագործություններ, կազմե՛լ համապատասխան նախագիծ։
  2. Խաղալ սաների հետ՝ ստեղծագործությունը վերածելով ծափ-խաղերի, հաշվելուկների, խաղերգերի։
  3. Պատրաստե՛լ տեսանյութ։

Մասնակիցներ՝

  1. Հասմիկ Հարությունյան
  2. Էլյա Գրիգորյան
  3. Վարդ Օսիպովա
  4. Նելլի Պողոսյան
  5. Էմմա Տերտերյան
  6. Հասմիկ Նազարյան
  7. Լուսինե Հովհաննիսյան
  8. Գոհար Հարությունյան
  9. Աննա Հայրոյան
  10. Մարգարիտա Հեքիմյան
  11. Սոնա Նակաշյան
  12. Լիլիթ Առաքելյան։

Ազգային պարերի ուսուցում

Դաստիարակների լաբորատորիա. սեմինարներ

Փետրվարի 10_ի և 14 _իպարապմունք.
Ժամը`13։30-14։30, վայրը՝Քոլեջ

Պատասխանատու՝Լաերտ Գրիգորյան
լուսաբանող՝Նելի Արղության
Ծրագրում՝ 

13:30-14։30.Ազգային պարերի ուսուցում

Մասնակիցներ` (I_ին խումբ)

  1. Նելլի Պողոսյան
  2. Հասմիկ Հարությունյան
  3. Էմմա Տերտերյանի
  4. Էլյա Գրիգորյան
  5. Սոնա Նակաշյան
  6. Լիլիթ Առաքելյան
  7. Արմինե Եղիազարյան
  8. Մարգարիտա Հեքիմյան
  9. Աննա Հայրոյան
  10. Հասմիկ Նազարյան
  11. Լուսինե Հովհաննիսյան
  12. Անահիտ Գրիգորյան
  13. Վարդ Օսիպովա

Մասնակիցներ ՝(II_րդ խումբ)

  1. Ծովինար Սարգսյան
  2. Իրինա Սարգսյան
  3. Անի Մարտիրոսյանը
  4. Լիլիթ Հովհաննիսյան
  5. Անի Գրիգորյան
  6. Գոհար Հարությունյան
  7. Մարիանա Դարբինյան
  8. Արևիկ Ուզունյան
  9. Մարիամ Մկրտչյան
  10. Հասմիկ Հարությունյան
  11. Անահիտ Գրիգորյան
  12. Մարիամ Պետրոսյան

Փետրվարի 6

Դաստիարակների լաբորատորիա.

Փետրվարի 6-ի պարապմունք.
Ժամը`14։00-15:00

Պատասխանատուներ՝Լիլիթ Սահակյան, Մարինե Մխիթարյան,
խորհրդատու՝Մարիետ Սիմոնյան,
լուսաբանող՝Նելի Արղության
Ծրագրում՝ 

14:00-15:00. Գրավոր և բանավոր խոսքի մշակույթ.Վերապատրաստման դասընթաց

Խաղում ենք Թումանյան

  1. Ընտրե՛լ մանկական ստեղծագործություններ, կազմե՛լ համապատասխան նախագիծ։
  2. Խաղալ սաների հետ՝ ստեղծագործությունը վերածելով ծափ-խաղերի, հաշվելուկների, խաղերգերի։
  3. Պատրաստե՛լ տեսանյութ։

Մասնակիցներ՝

Լիլիթ Սահակյան(Վերնատուն)

  1. Հասմիկ Հարությունյան
  2. Անի Մարտիրոսյանը
  3. Մարիամ Պետրոսյան
  4. Ծովինար Սարգսյան
  5. Իրինա Սարգսյան
  6. Հասմիկ Նազարյան

Մարինե Մխիթարյան( Արտասահման)

  1. Մարիա Մկրտչյան
  2. Գոհար Հարությունյան
  3. Արևիկ Ուզունյան
  4. Մարիանա Դարբինյան
  5. Լիլիթ Հովհաննիսյան
  6. Անի Գրիգորյան։

Փետրվար

Նախակրթարանի 2019-2020-ի օրացույցի հավելված

  • Փետրվարի 1՝ Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում. բնակավայրն առանց ճաղերի:
  • Փետրվարի 7`Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը։
  • Փետրվարի 24՝ «Մարզական դաստիարակ ստուգատես»:
  • Փետրվարի 17 -21՝Նախադպրոցական դաստիարակների վերապատրաստում։
  • Փետրվարի 2-20`« Թումանյանի օրեր»:
  • Փետրվարի 23՝ Բուն բարեկենդան

Դաստիարակների լաբորատորիա. սեմինարներ

  • Փետրվար-ին և -ին. Բանավոր և գրավոր խոսքի մշակույթ
  • Փետրվար -ին և -ին .Ազգային պարերի ուսուցում
  • Փետրվար -ին և -ին . Մարզական

Ձմեռային պարտեզ.

«Ձմեռն էլ իր հմայքն ունի և նույնքան ուսումնական է, որքան տարվա ցանկացած եղանակ, որպես ուսումնական միջավայր՝ ձնոտ բակն ու փողոցը ի՜նչ հետաքրքիր են: Պակաս բան չկա`գլորվի՛ր՝ ինչքան ուզում ես, սահիր՝ ինչքան ուզում ես, ծեփիր սրտիդ ուզածի չափով, հետքեր թող ձյան վրա, ուրիշի հետքերը կարդա, փորձեր ձյուն-սառույցով…Բա ցրտից չվախենալն ու չմրսելը ի՜նչ հաճույք է, ի՜նչ առողջ սովորություն-կարողություն… «հմտություն»:

  1. Ամեն օր նախաճաշից հետո 15-20 րոպե ձմեռային պտույտ մաքուր օդում`բակում, թաղում, մոտակա տարածքներում:
  2. Սահարաններ արահետներից դուրս, լանջ-սահարաններ սահել սահնակներով:
  3. Ձմեռային ցուցահանդես-քաղաք ձնաքանդակներ :
  4. Ձնագնդկիներ՝ իսկական փազլ-փողոց:
  5. Գունավոր ձնասառույց, ձնանկարչություն, ձնափորձեր…Ի՛նչ կերպարներ կստացվեն, ի՛նչ տեխնիկա կօգտագործեն, էական չէ, կարևորը ձյան և սառույցի հետ շփման հաճույքն է…
  6. Հետքեր ձյան վրա. Մի օր արջավարի, մի օր՝ կապիկավարի… բա ոտնահետքերով ինչ հեշտ է գուշակել, թե ընկերդ որ կողմ, ուր է գնացել: Հետ-հետ գնալով էլ շփոթեցնել:
  7. Ձնե փափուկ անկողին, թավալներ, գլդորներ, ձմեռային լողավազան ձյան մեջ:
  8. Ձնասառցային ուսումնասիրություններ խոշորոցույցով դիտարկումներ դրսում ու ներսում.ինչ կլինի, եթե ձյունն ու սառույցը խումբ բերենք, ինչպիսին են, ինչ հատկություններ ունեն:
  9. Ձմեռային ֆոտոցուցահանդես՝ բոլոր տարիքի սաների, սովորողների, ծնողների ֆոտոների և այլ աշխատանքներ:
  10. Բոլոր սաները և սովորողները խմբում միշտ ունեն փոխնորդ հագուստ, խմբում՝սահնակներ: Բակերում վտանգավոր քարեր, ճյուղեր կամ այլ իրեր չկա:
  11. Դպրոց-պարտեզների համակարգողը տվյալ դպրոցի ծրագրի ղեկավարն է:
  12. Դաստիարակների ձմեռային մարզական ստուգատես:

 

Թումանյանական օրեր նախակրթարաններում

Նպատակը՝

«Թումանյանական օրեր» նախագիծը նախակրթարաններում, 2-4 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբերում և ընտանիքում

Խնդիրները`

  •  Թումանյանական, ֆիլմերի, հեքիաթների, թատրոն-խաղի,երաժշտախաղի, ռադիոթողարկումների ստեղծում,
  • Թումանյանի ստեղծագործություններին ծանոթանալ, բերանացի իմանալ հեքիաթ-ոտանավորները,
  • ընտանեկան կրթության կազմակերպումը՝ ընտանիքի ներգրավում նախագծին,
  • գրական ճաշակի ձևավորում ու զարգացում, ինքնուրույն մտածելու, ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, բնագիտական, երաժշտական հմտությունների զարգացում

Սպասվելիք արդյունքներ՝

  • Թումանյանական ընտանեկան տեսանյութերի ստեղծում, հրապարակում
  • Թումանյանական ռադիոփաթեթների հրապարակում
  • Թափառումներ քաղաքով, ռադիո և տեսանյութերի ստեղծում

Ստեղծագործությունների ցանկ

  • Հ. Թումանայանի ոտանավորները  խաղում և նկարահանում են՝ դրանք վերածելով  ծափխաղերի, ճվիկների, հաշվերգերի, խաղերգերի:

Ընտանեկան նախագիծ՝

  • Թումանյանի ստեղծագործություններից հեքիաթասաց հայրիկները, մայրիկները ընտրում են հեքիաթները, ընթերցում, դերերով խաղում, ծեփում…

Նախատեսվում են ուսումնական ճամփորդություններ՝

  • Թումանյանի տիկնիկային թատրոն
  • Թումոյի այգի(ընտանեկան նախագիծ)

Ուսումնական ճամփորդությունից առաջ, դաստիարակները, ծնողները  հետազոտում են տարածքը, մի փոքրիկ տեղեկություն հավաքում սպասվելիք տիկնիկային հեքիաթ-ներկայացման մասին, զրուցում, խոսում դերասանների հետ (ինչպես են ստեղծվել տիկնիկները, ինչ երաժշտություն են նեռառել հեքիաթ-ներկայացման մեջ, որ փողոցի վրա է գտնվում տիկնիկայինը, և քանի ներկայացում ունեն Հովաննես Թումանյանից, որն է ներկայացումներից ամենաառաջինը, ամենա սիրելին, ինչ լուսային և ձայնային էֆեկտներ են կիրառում, քանի օր կամ ամիս է պետք հեքիաթը բեմականացնելու համար, չե՞ն լինում շփոթմունքներ, օրինակ՝ խառնեն հեքիաթը մոռանան տեքստը, և ինչպես են դուրս գալիս նման իրավիճակներից):

Շարունակել կարդալ “Փետրվար”

Ազգային պարերի ուսուցում

Դաստիարակների լաբորատորիա. սեմինարներ

Փետրվարի 3_ի և 7_իպարապմունք.
Ժամը`13։30-14։30, վայրը՝Քոլեջ

Պատասխանատու՝Լաերտ Գրիգորյան
լուսաբանող՝Նելի Արղության
Ծրագրում՝ 

13:30-14։30.Ազգային պարերի ուսուցում

Մասնակիցներ` (I_ին խումբ)

  1. Նելլի Պողոսյան
  2. Հասմիկ Հարությունյան
  3. Էմմա Տերտերյանի
  4. Էլյա Գրիգորյան
  5. Սոնա Նակաշյան
  6. Լիլիթ Առաքելյան
  7. Արմինե Եղիազարյան
  8. Մարգարիտա Հեքիմյան
  9. Աննա Հայրոյան
  10. Հասմիկ Նազարյան
  11. Լուսինե Հովհաննիսյան
  12. Անահիտ Գրիգորյան
  13. Վարդ Օսիպովա

Մասնակիցներ ՝(II_րդ խումբ)

  1. Ծովինար Սարգսյան
  2. Իրինա Սարգսյան
  3. Անի Մարտիրոսյանը
  4. Լիլիթ Հովհաննիսյան
  5. Անի Գրիգորյան
  6. Գոհար Հարությունյան
  7. Մարիանա Դարբինյան
  8. Արևիկ Ուզունյան
  9. Մարիամ Մկրտչյան
  10. Հասմիկ Հարությունյան
  11. Անահիտ Գրիգորյան
  12. Մարիամ Պետրոսյան