Բուժօգնության վերապատրաստում

Այս շաբաթ կրթահամալիրի դաստիարակների լաբորատորիան մասնակցեց վերապատրաստման դասընթացի «Առաջին բուժօգնության» հմտություններով։ Վերապատրաստումը վարում էր կրթահամալիրի առողջագիտության դասավանդող Քրիստինե Սահակյանցը։
Ծրագրում ՝
•Ինչպե՞ս արագ և ճիշտ կողմնորոշվել արտակարգ իրավիճակում։
• Ինչպե՞ս վարվել ուշագնացության, խայթոցի, ցնցումների, արյունահոսության,
սննդային թունավորումների, շնչահեղձության, բարձր ջերմության ժամանակ։
• Սաների առողջ սնունդ և առողջ ապրելակերպ …
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դաստիարակները անընդհատ բարելավում են իրենց մասնագիտական որակները վերապատրաստմների, ինքնակրթության, պրպտումների, հետազոտությունների, բացահայտումների միջոցով։
Սեբաստացի դաստիարակները հա՛մ երաժիշտ են, հա՛մ տեխնոլոգ, հա՛մ մարմնակրթության, հա՛մ առողջագիտության, լողի և ձիավարության մասնագետներ են։ Կրթահամալիրի վերապատրաստումների շնորհիվ տիրապետում են բոլոր հմտություններին և օր օրի ավելի բարելավում մասնագիտական զարգացման ցանկը։ 2-5տարեկան սանին պետք չէ կրթել, դաստիարակի խաղացող ստեղծական, ազատ և խենթ օրինակը յուրաքանչյուր սանին կպարգևի իմացումի հրճվանք։ Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, թռչկոտի, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություններով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…

Այսպիսի չթելադրող ու չպարտադրող, միևնույն ժամանակ ստեղծական ու երևակայական միջավայրում են ծաղկում սեբաստացիները:

Դաստիարկների լաբորատորիա.Վարդավառի ծես

Ծեսի իրականացումը նախակրթարանում հենց ծես է` ուսումնական «արարողակարգ»: Սա սովորական ուսուցում չէ, սա միասին ապրել է, միասին ապրելու կրթություն ստանալ է՝ խաղով, երգ ու պարով, ավանդական և ոչ ավանդական տարրերով հագեցած: 
Դաստիարակը, ծնողը այն մարդիկ չեն, ովքեր ինչ-որ բան են սովորեցնում կամ թելադրում, այլ մարդիկ են, ովքեր ոգեշնչում են, որ սանը, սովորողը ինքնուրույն բացահայտի, հայտնագործի ու ապրի իմացումի՝ իրեն հատուկ, յուրովի հրճվանքը:
Ծեսի իրականացումն անարդյունավետ ու ինքնանպատակ կլինի, եթե այն չլինի կյանքով ուսուցում, որտեղ սանն ինքն է խաղում, բացահայտում, և այս ամենն անընդհատ է, սանի համար հայտնագործությունների անվերջ շղթա, որով ապրում է իմացումի անծայրածիր հրճվանքը:

Նախակրթարանում, ինչպես և իրական կյանքում, ծիսական գործունեությունը որոշակի փուլեր է ենթադրում`

  • ծեսի նախապատրաստում,
  • ծիսակատարություն, որը ներառում է՝
    ծիսական երգեր, ոտանավորներ, պարեր,
    ազգային ծիսական խաղիկներ-թռնոցիներ,
    ծիսական տիկնիկներ, կերպարներ,
    ծիսական ուտեստներ և այլն։

«Վարդավառ, Անձրևաբեր ծեսեր» ուսումնական նախագիծ

Օրը՝ օգոստոսի 1
Ժամը՝ 10:00- 13:00
Վայրը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Քոլեջ
Հասցեն՝ Երևան, Անդրանիկի 92/1, ղեկավար՝ Տաթև Բլեյան
Հեռ.` 010 74 00 22

Նախագիծ՝ «ՎարդավառԱնձրևաբեր ծեսեր» 

Վարդավառի և Անձրևաբեր ծեսի երգեր, երգերի տեքստեր

Ազգային պարերգեր

Ծեսի նախապատրաստական փուլ

Ընթացք

  • Տարբեր աղբյուրներից ուսումնասիրում են  Վարդավառի ծեսը,
  • համակարգում են հիմնական գործողությունները,
  • որոշում են՝ ծիսական որ գործողությունների վրա է կառուցվելու ծեսը,
  • սովորում են Վարդավառի ծեսին համապատասխան երգեր, պարերգեր, պարեր,
  • սովորում են պատրաստել  Խաչբուռ, որը կարելի է պատրաստել ինչպես  ցորենի հասկերից,  ( Դանիել Վարուժան, «Խաչբուռ » ),  այնպես էլ՝ ծաղիկներից,
  • ծիսական «Խնդում» պատրաստելու համար նախապատրաստում են վարունգ, խնձոր, վարդ, վարդի թփեր, ծղոտե զամբյուղ,
  • որոշում են գործողությունների հաջորդականությունը, կազմում են նախնական սցենարը:

Աշխատանքների ծավալը և ժամանակացույցը

Մեդիագործիքներ

  • Հեռախոս, պլանշետ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ:

Նպատակներ

  • Ազգային մշակույթի յուրացում-տարածում,
  • ազգային ժառանգության փոխանցում:

Խնդիրներ

  • Ուսումնասիրել Վարդավառի ծեսը, ծիսական միջավայրը,
  • առանձնացնել ծիսական այն գործողությունները, ծիսական կերպարներին, որոնք առանցքային են, որոնց միջոցով իրականացվելու է ծեսը,
  • յուրացնել ազգային, ծիսական երաժշտական նյութը,
  • ծանոթացում Կոմիտասի երգերին, մշակումներին, բանաստեղծություններին,
  • ուսումնական գործընթացը կազմակերպել դպրոցում, դրսում՝ այգում, դաշտում, այլ բնական միջավայրերում:

Ակնկալվող արդյունքներ

  • Վարդավառի ծեսի իրականացում 2-4 տարեկանների, ծնողների, համայնքի և գործընկերների հետ: Զգացողություններ, պատում-տպավորություններ սաների, դաստիարակների կողմից։ Հավաքած տեղեկությունների թվայնացում, ծիսական փաթեթի ստեղծում, տեղադրում բլոգում, գրադարանում, ենթակայքում, լուսաբանում-տարածում սոցցանցերում:

Մասնակիցներերաժշտության ուսուցիչներ, դաստիարակներ, ծնողներ, կրտսեր դպրոցի ղեկավարներ։

 

 

Բուժօգնության սեմինար

Հուլիսի 27, 28, 29, 30, 31-ին, ժամը՝ 13։30
Վայրը` Քոլեջ

Պատասխանատուներ՝ Քրիստինե Սահակյանց,
Լուսաբանող՝ Նելի Արղության

Մասնակիցներ՝

Հուլիսի 27, 28, 29, 30, 31

  • Նելի Արղության
  • Մարգարիտ Հեքիմյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Էլյա Գրիգորյան
  • Իրինա Սարգսյան
  • Նելլի Պողոսյան
  • Լիլիթ Հովհաննիսյան
  • Անի Գրիգորյան
  • Գոհար Հարությունյան
  • Աննա Հայրոյան

Լողի պարապմունք

Հուլիսի 20, 21, 23, 24-ին, ժամը՝ 13։30
Վայրը` Արևմտյան դպրոցի ծածկած լողավազան. 

Պատասխանատուներ՝ Անուշ Համբարյան,
Լուսաբանող՝ Նելի Արղության

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • լողազգեստ
  • սրբիչ,
  • լողի գլխարկ
  • լողաթափ
  • ալկոգել:

Մասնակիցներ՝

Հուլիսի 20

  • Մարիանա Դարբինյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Վարդ Օսիպովա
  • Էմմա Տերտերյանի
  • Անի Գրիգորյան
  • Մարիամ Պետրոսյան

Հունիսի 21

  • Մարիանա Դարբինյան
  • Էլյա Գրիգորյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Անի Գրիգորյան
  • Արև Ուզունյան
  • Նելի Արղության
  • Վարդ Օսիպովա

Հունիսի 23

  • Մարիանա Դարբինյան
  • Էլյա Գրիգորյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Անի Գրիգորյան
  • Արև Ուզունյան

Հուլիսի 24

  • Մարգարիտ Հեքիմյան
  • Էլյա Գրիգորյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Անի Գրիգորյան
  • Արև Ուզունյան

Հուլիս-օգոստոսի գործունեությունը

Հուլիս-օգոստոսի աշխատանքներ`

  1. 2020-2021 ուստարվա նախակրթարանի ծրագրերի լրամշակում,
  2. 2020-2021 ուստարվա նախակրթարանի օրացույցի, ծեսերի մշակում, փաթեթների ստեղծում,
  3. 2-4տարեկաների պայմանագրերի լրամշակում,
  4. ընտանեկան առցանց ամառային պարտեզի փաթեթների մշակում,
  5. արտակարգ ամառային լողափերի լրամշակում՝
  • լողափնյա, ջրային, բակային խաղեր,
  • լողափնյա խոհանոցի ստեղծում,
  • չափումներ ( ջրի, լողավազանի, այլ),
  • հիգիենա,
  • լողավազանի ջրի օգտագործումը որպես ոռոգման ջուր՝ կանաչ տարածքը ջրելու համար,
  • լողավազանի ջրային ծեսի մշակում։
  1. դաստիարակների հոդվածների, մանկավարժական պատումների մշակում-հրապարակում,
  2. բլոգներին ներկայացվող պահանջներ (վերանայում, առաջարկներ)
  3. նոր ընդունված դաստիարակների համար մենթորական աշխատանքների կազմակերպում,
  4. Համագործակցություն Ծեսի լաբորոտորիայի հետ , Պարտեզ էջի,
  5. Բացօթյա խոհանոցի կազմակերպում.(Արևելյան դպրոցի բակում)։

Շարունակել կարդալ “Հուլիս-օգոստոսի գործունեությունը”

Դաստիարակների լաբորատորիա

Դաստիարակների լաբորատորիան շարունակում է մարզվելու, ինքնակրթվելու, ճամփորդելու, լողալու հմտություներն էլ ավելի զարգացնելու և նորանոր սեմինարների մասնակիցը դառնալու աշխատանքները։
Ստորև ներկայացնում եմ մարզական, ձիավարության, ճամփորդության, պարի և լողի սեմինարների լուսաբանումները։

Լողի սեմիանր

 

Մարզական + ձիավարություն 

 

Ճամփորդություն

 

Երաժշտաթատերական

Հուլիսի 14, 15

Հուլիսի 14, 15 -ին, ժամը՝ 13։30
Վայրը` Արևմտյան դպրոցի ծածկած լողավազան. 

Պատասխանատուներ՝ Անուշ Համբարյան,
Լուսաբանող՝ Նելի Արղության

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • լողազգեստ
  • սրբիչ,
  • լողի գլխարկ
  • լողաթափ
  • ալկոգել:

Մասնակիցներ՝

Հուլիսի 14

  • Նելի Արղության
  • Գոհար Հարությունյան
  • Մարիանա Դարբինյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Վարդ Օսիպովա
  • Էմմա Տերտերյանի
  • Անի Գրիգորյան
  • Արմինե Եղիազարյան
  • Նելլի Պողոսյան

Հուլիսի 15

  • Նելի Արղության
  • Մարգարիտ Հեքիմյան
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Վարդ Օսիպովա
  • Անի Գրիգորյան
  • Արմինե Եղիազարյան
  • Մարիամ Պետրոսյան
  • Արև Ուզունյան։

Հուլիսի 13

Հուլիսի 13-ին, ժամը՝ 9։00, Արևմտյան դպրոցի բակում դաստիարակների բացօթյա մարզական սեմինար, ձիավարություն ։

Բացօթյա մարզական պարապմունք՝ պահպանելով համապատասխան հեռավորություն և անվտանգության կանոնները։ 

Պատասխանատուներ՝ Հայկուհի Հովհաննիսյան, Էդմոնդ Փաշինյան ։
Լուսաբանող՝ Նելի Արղության։

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • ջրով շիշ,
  • արևապաշտպան գլխարկ,
  • մարզական հագուստ,
  • շապիկ,
  • սրբիչ,
  • ալկոգել։

Մասնակիցներ՝

  • Նելի Արղության,
  • Արև Ուզունյան,
  • Հասմիկ Հարությունյան
  • Մարգարիտա Հեքիմյան
  • Հայուհին Հովհաննիսյան